MonkeyProof Digital Architects

Hoe wij Murprotec voorzien van waardevolle leads?

In een notendop…

Het voordeel van sterke digitale architecten? Dat kan de nummer 1 vochtbestrijder van Europa, ook wel gekend als Murprotec, je zo vertellen. Dagelijks versterken wij bij MonkeyProof de marktleiderspositie van Murprotec met onze digitale oplossingen en campagnes: website, webshop, social media, … om er maar enkele te noemen.

Wie is Murprotec?

Murprotec is dé vochtbestrijder in België en Europa. Ze zijn in maar liefst 8 landen actief en hebben meer dan 12.000 werven per jaar. Al ruim 65 jaar staan ze garant voor definitieve behandelingen van opstijgend vocht, doorslaand vocht, condensatievocht en vocht in de kelder. Hun digitale marketing en websites vertrouwen ze toe aan MonkeyProof.

Ons doel

Digitale voorsprong nemen

Murprotec mag dan wel dé marktleider zijn in België en Europa, het bedrijf beseft maar al te goed dat deze positie niet de finish line is.

De filosofie van Murprotec is duidelijk: iedereen heeft het recht op een gezonde en vochtvrije woning.

Samen met Murprotec willen we deze boodschap verspreiden, zodat meer mensen hun opties weten. We willen zoveel mogelijk mensen informeren over de gevaren van vocht in de woning, zowel voor de gezondheid als voor de woning zelf. We willen mensen helpen vocht te herkennen. Want hoe sneller je het opmerkt, hoe beter.

Naast het creëren van awareness en het informeren van de doelgroep, is ook leadgeneratie één van onze prioriteiten.

Geen eenvoudige opdracht, maar onze digitale strategen en marketeers weten er raad mee.

Onze oplossing

Een open blik

Na een grondige markt- en bedrijfsanalyse en een volledige onderdompeling in de werking van Murprotec, stelden onze digitale architecten de meest geschikte mediamix en online strategie op. De analysefase is erg belangrijk voor een succesvolle strategie. Het verruimt onze kijk en opent mogelijkheden.

In de eerste fase is niets te gek. Onze strategen haalden ook hier alles uit de kast en ontwierpen een strategisch plan om “u” tegen te zeggen. Uitgebreid en vol opportuniteiten. Opgedeeld in ‘must haves’, ‘nice to haves’, ‘should haves’ en ‘would haves’. Want hoe graag we ook zouden willen, niemand kan alles in één keer.

Ieder aspect van onze strategie draagt bij aan onze doelstellingen:

  • Awareness
  • Informeren
  • Leadgeneratie

Doorheen het jaar voeren we ons uitgezet plan tot in de details uit. We analyseren regelmatig de resultaten van onze inspanningen en sturen bij waar nodig.

Nieuwe website

Murprotec België werd voorzien van een gloednieuwe website en een spiksplinternieuwe webshop voor het onderhoud en filters van hun luchtreinigers. Een uniforme look die vertrouwen en expertise uitstraalt. Om nog maar te zwijgen over de gebruiksvriendelijkheid, de conversies, SEO-kwaliteit en uitgebreide content van de website.

De vernieuwde site houdt rekening met verschillende toepassingen uit de gedragspsychologie. We verplaatsten ons volledig in de mindset van onze doelgroep. Ieder detail werd nauwgezet bekeken en verbeterd. Zo creëren we de meest geschikte omgeving om te converteren.

Wij zijn trots op het resultaat! 

Een topresultaat!

Happy client, happy digitals

De Murprotec campagnes zijn ijzersterk! Dat bewijzen ook de verbluffende resultaten. De strategie en nauwe opvolging van onze digitale architecten werpen duidelijk hun vruchten af.

  • Awareness: check
  • Informeren: check
  • Leadgeneratie: check

Maar niet enkel specifieke campagnes worden bijgestuurd, ook de volledige online marketingstrategie nemen we regelmatig onder de loep. Je weet wat ze zeggen “an online marketer is never done”.

Deel deze case

Zit je met vragen of
wil je meer weten


MonkeyProof logo wit

Stay tuned!
Schrijf je in en krijg al het MonkeyNews.

© 2024 MonkeyProof. All rights reserved.