Hoe we Weidegeluk op de kaart zetten?

In een notendop

Er is een gloednieuwe horecazaak in de Denderstreek: Weidegeluk. En onze digitale architecten stonden mee aan de wieg. We creëerden een logo en branding die boekdelen spreekt. Het resulteert in een sfeervolle (én praktische) website en aantrekkelijke social posts. Benieuwd hoe we het aanpakten? Blijf dan zeker lezen!

Wie is Weidegeluk?

Misschien ken je Mona in Waasmunster of Eatalia in Temse. Nu is er ook Weidegeluk, het nieuwste pareltje van Dendermonde. Als bistro, brasserie, kinderboerderij en speeltuin spreekt Weidegeluk werkelijk alle leeftijden aan. Iedereen die er even tussenuit wil kan komen genieten bij Weidegeluk. Of je nu op stap wil met de vrienden voor een gezellige hap of met de kinderen gaan ravotten. Weidegeluk speelt in op ieders noden.

Ons doel

Weidegeluk op de kaart zetten

Eigenaars Geoffrey en Cindy hebben al heel wat ervaring in de horeca. Met bloeiende zaken als Mona en Eatalia kan het ook niet anders. Toch blijft een overname zoals deze geen evidentie. Je als “nieuwkomer” manifesteren is geen piece of cake. Onze digitale architecten zetten hun schouders onder Weidegeluk om hen een vliegende start te bieden.

Onze oplossing

Logo en branding met een verhaal

De branding en het logo werden ontworpen met oog voor design en met een duidelijk concept in het achterhoofd. Weidegeluk is meer dan een bistro en een kinderboerderij. Weidegeluk is een state of mind. Een unieke combinatie die we kost wat kost wouden vertalen in de visuele identiteit van Weidegeluk. Op deze manier versterkt het verhaal, de copy en de visuele elementen elkaar continu.

Een sfeervolle one-pager

Onze designers gingen aan de slag en creëerden een stijlvolle en rustgevende branding. Met de branding op zak namen we de website voor onze rekening. Het resultaat mag er zijn: een sfeervolle one-pager. Inspireren, teasen, informeren… de website doet het allemaal.

De navigatie maakt het bovendien nog eenvoudiger om onmiddellijk te vinden wat je zoekt. Ben je nieuwsgierig en wil je de sfeer opsnuiven? Geen probleem. Heb je honger en kan je niet wachten tot in het restaurant? Begin dan alvast te watertanden met de online menukaart. Wil je zeker zijn van een tafel? Reserveer dan via de website! Je merkt het: de website is voorzien van de meest praktische snufjes. 

De Weidegeluk website ontworpen door MonkeyProof

Digitale tijden, vragen een digitale launch

De officiële opening kwam er niet zomaar. Het ging gepaard met een social media strategie waarbij we iedere post en iedere advertentie zorgvuldig bekeken. Zowel qua inhoud, visueel als de doelgroep. Benieuwd? Ga zeker een kijkje nemen op hun Facebook– of Instagram-pagina.

Instagram post van Weidegeluk
Eerste Instagram post van Weidegeluk

Een topresultaat!

Iedereen heeft er zin in.

Het is duidelijk, Dendermonde en omstreken is blij met de komst van Weidegeluk.

Weidegeluk, onze visuals, website en copy wisten via een like campagne op minder dan 2 weken tijd al voor meer dan 1.200 Facebook-pagina likes te zorgen (and still counting!). Weidegeluk heeft zijn start duidelijk niet gemist!

Ons werk en onze inzet worden op luid applaus onthaald bij zaakvoerders Geoffrey en Cindy. “MonkeyProof neemt feedback echt ter harte en gaat aan de slag om altijd het beste resultaat neer te zetten. Het is een drive die we bij andere bedrijven nog niet gevonden hebben.”

Zit je met vragen of wil je meer weten?

Contacteer ons
Vraag je gratis scan aan