MonkeyProof en This Is Not an Agency bundelen de krachten
MonkeyProof is alweer wat groter. Groter én nog beter. Vorig jaar vierden we nog onze 15e verjaardag en onlangs namen we This Is Not an Agency, afgekort TINA, over. Een win-win-win situatie. En dan vooral één waarbij onze klanten het meest profiteren. Want door de overname kunnen jullie een grotere digitale voorsprong nemen op jullie concurrenten dan ooit het geval was.
Nog meer expertise onder één dak
We willen onze klanten zo’n totaal mogelijk digitaal aanbod bieden. “De overname past dus perfect in onze bedrijfsfilosofie”, aldus Björn Vereecken. “Klopt, dankzij de overname kunnen zowel onze huidige klanten, TINA-klanten als toekomstige klanten profiteren van onze gebundelde kennis en ervaring”, beaamt Kenny Braeckman. We willen blijven inzetten op schaalbaarheid en groei om uiteindelijk onze klanten te bedienen zoals geen ander dat kan.
“Social media marketing is ontzettend boeiend, maar je haalt er de meeste ROI uit wanneer je het integreert in een duurzaam communicatieplan. Met experten voor ieder vakgebied kunnen we nu het volledige plaatje aanbieden. Zalig toch?!”, glundert Dora Gasia, zaakvoerder van This Is Not an Agency.
Het doel is duidelijk? Jullie een nóg grotere digitale voorsprong geven als 360° digital agency.
Klaar voor de toekomst
Het is duidelijk, we zijn groter dan ooit tevoren en klaar om er stevig in te vliegen. Dankzij de acquisitie van This Is Not an Agency hebben we heel wat extra kennis in huis op vlak van contentcreatie en social media.
Wil jij als bedrijf ook extra inzetten op contentcreatie door onder andere aan de slag te gaan met video? Aarzel dan niet om een afspraak in te boeken en we bekijken samen hoe we jullie digitale groei nog extra kunnen stimuleren.